wtorek, 20 czerwca 2017

Dzień dobry, daję ciasteczka

Tak właściwie to nie daję, ale przychodzę z zapytaniem, czy ktoś tu jeszcze w ogóle wchodzi?
Ostatnio zaczęłam przeglądać swoje opowiadania i się zastanawiam nad poprawieniem oraz solidnym rozbudowaniem Łani. Drugą część skończyłam całkiem niedawno, a trzeciej jeszcze długo nie zacznę, ale po skończeniu Tańca albo może nawet szybciej mogłabym się zabrać za poprawki pierwszej. To znaczy, o ile, oczywiście, jesteście zainteresowani, bo mogłabym też to opowiadanie zostawić w obecnej formie. :D W pewien sposób się zżyłam z Łanią, choć nie uważam, żeby była jakaś wybitna, ale może po poprawkach zostanie narodową epopeją... :D (Nie no, żartuję, chcę po prostu, żeby było dłuższe, bo patrzę na te osiemnaście rozdziałów i mi się żal robi, że zmarnowałam potencjał).

Pozdrówki i być może do usłyszenia ponownie!

1 komentarz:

  1. Ja dopiero zamierzam zacząć czytać "łanie", więc jeśli poprawka ma oznaczać coś lepszego, niż już zapewne jest to jestem za, ale tak naprawdę nie wiem bo jak nie czytałam to może nawet to nie jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Czarodzieje